Sunday, February 15, 2009

aku dan kereta....

Assalamualaikum,khaifahaluqha..........

Kalau di fikirkan rupa dan bentuk,memanglah Honda MRV 3.5L ini,tak lah nampak menarik.Namum bila dilihat pada keselesaan untuk family aku,ini adalah salah satu kenderaan idaman family agaknya.
7seater,FWD walaupun second hand tahun 2006,Honda MRV ini,cukuplah bagi aku dan keluarga sementara menumpang di bumi Qatar ini.Alhamdulillah hari ini,akau telah berjaya memiliki kereta sendiri.Insyallah akan memberikan sedikit keselesaan dan kemudahan pada aku dan keluarga.Yang pastinya!!!QR 77000 tidaklah nampak banyak sangat,walaupun jumlahnya besar,terutama bila matawang Qatar ini masih ada yang bernilai 500QR,ditambah pula dengan duit USD yang aku bawa dari Malaysia.Aku sendiri pun,baru pertama kali dalam hidup melihat dan memegang duit sebanyak itu.Terima kasih kepada yang memberikan aku loan peribadi atas maksud membayar Honda Mrv ini!!semoga Allah membalasnya,atas kepercayaan yang diberkan pada aku.Dan pastinya akan bayar secepat mungkin!!!!!

Illaliqaq........

2 comments:

Princess said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Princess said...

Haiyyyt...dah delete ke?..