Tuesday, March 17, 2009

Join team project...

Assalamualaikum/khaifahaluqa....

Sepatutnya aku kena join team project `asset verification` bermula pada 15hb March baru ni ,Kalau nak ikutkan kena kerja day 3-4 bulan.Tapi Alhamdulillah,Asset Coordinator Train 5 unit aku, boleh terima excuse yang aku mintak,buat sementara ini,supaya aku dibenarkan dulu concentrate pada unit dan plant baru aku.Ditambah pula dengan family aku yang masih dalam stage sesuaikan diri dibumi Qatar ini,bila mana kena masuk day tu,balik pun dah lewat dah lah kena pergi tiap-tiap Sabtu!!risau juga aku takut mereka semua boring bila kena duduk kat rumah je.Nasib baik,dapat excuse,kalau tak asyik kena kerja day lah selama 2-3 bulan ni,walaupun ramai orang kata good for exposure,tapi aku rasa biarlah dulu.........it`s not the time now!!!

Ilalliqaq.

No comments: