Tuesday, June 9, 2009

Ya Allah leganya....

Assalamualaikum/khaifahaluqha...

Maka semalam 8hb Jun,telah habislah sessi kerja malam aku yang paling panjang dan lama dalam hidup,25 malam berterusan selepas di tolak off satu hari.Rasa nikmat yang amat sangat dapat kembali mengambil off day 4 hari solid,Insyallah semoga panggilan OT ad-hoc tiada dulu buat sementara waktu ini.Aku nak rehat,nak bawak anak-anak pusing-pusing bandar Doha ini, tambah pulak offer summer season agak banyak sekarang.Kalau panjang umur ada rezeki mungkin tahun depan April 2010 berjumpa lagi dengan schedule yang outlaw dan agak gila ini, bilamana Train 5 Rasgas LNG, train aku pulak yang akan shutdown.Tak tahulah camana samada aku nak teruskan hasrat untuk proposed schedule yang selalu aku and geng PPT ikut masa shutdown dan commisioning dekat plant lama dulu,3 hari siang,3 hari malam dapat 2 hari off day yang memang lebih jauh baiknya dari berterusan siang atau malam tanpa off pulak tu.By the way tak sabar jugak nak tunggu next salary,yang kata senior mungkin boleh mencecah pendapatan basic 3 orang ADUN!!!!Alhamdulillah.JazaqAllahQhairanQasiran.

Illaliqaq,

2 comments:

Ketella Dungun said...

salam..

ha..byknye gaji..lps nie blhla belanja kitaorg..nk g hr tu plan akhir bln nielah..tp dah cik zu blk malaysia..tukar plan lah...InsyaAllah lain kali..ha x mau mai sudan ker??meh ler..

akudqatar said...

mailah,sebelum puasa...boleh try ayam turkey grill.