Monday, July 6, 2009

Kenangan

Assalamualaikum/kahaifahaluqha....

Mungkin aku memang jenis orang yang minat jenama sukan,that why lah bila pertamanya aku tengok jam Adidas ini,hati aku rasa terdetik nak membelinya, sehinggakan 3 kali survey sehinggalah hari ini,bila aku confirmkan dengan salesman akan originalitynya,sebab buatan datang dari China dan selepas diberikan international warranty dan confirmasi certificatenya , barulah aku yakin!!padahal harganya tak lah mahal sangat,kalau nak dibandingkan Jam Tag Carerra yang dibeli oleh seorang geng aku disini sehingga mencecah QR12000,jam Adidas aku tu sekitar QR1000 aje!!!anyway aku beli ni sebagai kenangan hasil duit salary kerja 26 malam baru-baru ini ketika shutdown Tr 3/4 Rasgas.Lagipun aku ni memang jarang bebenor beli barang yang agak mahal terutamanya benda-benda yang sekadar menjadi kemahuan bukannya keperluan...

Illaliqaq...

No comments: