Wednesday, December 16, 2009

Leather Jacket

Assalamualaikum/Khaifahalaq,
Kalau dilihat pada harga asalnya memang aku tak mampu dan langsung tak terfikir nak beli.Tetapi bila mendapat 75% discount,sayang pulak rasanya bila tak beli,tambahan pula jenama Pierre Cardin ni,memang aku dah monitor lama quality barangnya tetapi sebelum ini aku rasa tak perlu dan mungkin juga tak mampu untuk memiliki barangnya. Kebetulan pulak ketika musim offer barangan Pierre Cardin,Guy Laroche dan barangan berjenama lain sehingga 75% potongan kali ini,kena dengan winter season yang memang sejuknya dah terasa dan aku pun memang nak memiliki leather jacket yang baik qualitynya.So walaupun aku terasa seperti agak keterlaluan berbelanja untuk 25% dari total harganya QR5770 tetapi atleast aku dapat jadikan kenangan duit kutu setahun aku disini,yang kali ini jatuh pada giliran aku.
Illaliqaq,

No comments: