Wednesday, October 27, 2010

WTA Doha 2010.

Assalamualaikum/Khaifahalaq,
Memang tahun ini,aku tak plan pun nak tengok Kejohanan Tennis Wanita ini.That why lah aku tak beli tiket dan langsung tak buat persediaan untuk pergi menontonnya secara langsung diKhalifaq Stadium,Doha.Ditambah pulak bila ramai pemain yang datang ini,dah pernah aku tengok gaya permainan mereka secara live diDoha ini.Cuma semalam bila aku bepeluang ke Khalifaq Stadium aku sekadar masuk merayau di persekitaranya untuk mencari souvinier yang bisa dibeli,tapi sayangnya baju dari jenama CrestLink penaja untuk tahun-tahun lepas tidak kelihatan pula,jenama Fila menjadi gantinya.Anyway kalau Justin Henin ataupun Sharapova yang datang,pasti akan lebih ramai lagi penonton di Khalifaq Stadium ini,dan pastinya aku sendiri akan awal-awal lagi mendapatkan tiketnya....

Illaliqaq.

No comments: