Friday, January 9, 2009

Qatar Tennis,Quarter Final.......................

Assalamualaikum,kaifahaluqha.

Sedang aku membuat touch up barang-barang untuk balik ke Malaysia esok, sambil menonton di tv Nadal tewas pada Moflis untuk quarterfinal kedua Qatar Tenis Open 2009 tadi,aku terus ke Khalifa Stadium untuk melihat secara live game quaterfinal yang lain,walaupun aku tak plan pada awalnya untuk melihat peringkat quarter final ini,tiket pun tak beli nasib baik boleh masuk.Risau juga aku takut-takut Federer pun kalah,so tak tercapai lah hasrat untuk melihat peringkat semifinal antara mereka nanti.Anyway masa aku sampai di Stadium Khalifa, Federer telah menang game pertama,namum peringkat tie break pada game kedua amat mencemaskan penyokong Federer.Tapi kekuatan mental dan servis power Federer membantu beliau ke peringkat semi final esok,Roddick,Moflis,Federer,Murray yang layak Insyallah aku akan ke melihat peringkat semifinal ini secara live di Stadium Khalifa esok,lagipun memang tiket aku dah beli awal-awal lagi,cuma yang kurang syoknya Nadal dah tewas,tapi Moflis pun boleh tahan permainanya dan yang penting dapat melihat world tennis secara dekat!,esok!!!sebelum aku balik ke Malaysia 3 jam selepas itu.
Illaliqaq.

1 comment:

Princess said...

mu nak balik?
welcome home