Sunday, April 11, 2010

New Housing

Assalamualaikum/Khaifahalaq,
Sehari dua ni agak sibuk sikit membuat persediaan untuk berpindah kerumah baru di Al-Khor Community.Rumah baru yang telah siap semenjak awal tahun lagi,sekarang telah mendapat arahan dari pihak Rasgas Housing Commitee untuk aku and the geng membuat persediaan berpindah.So banyak lah keperluan furniture yang perlu di beli,nasib baik company bagi elaun perabut so tinggal nak beli aje lah.Anyway mungkin aku tak sempat untuk berpindah secara total bulan ini,kerana Train 5 LNG RasGas,tempat aku mencari makan sekarang akan melalui process TNA selama 17hari,jadinya mungkin sekitar awal Mei nanti barulah aku berkesempatan untuk move secara total.So mungkin selepas itu perjalanan ke Doha akan menjadi sedikit berkurangan kerana jaraknya sekitar 50KM dari rumah baru aku nanti.Anyhow it's still ok...

Illalliqaq.

No comments: