Friday, August 6, 2010

Qatar...I Came Back

Assalamualaikum/Khaifahalaq,
Alhamdulillah,hari ini 5 August 2010 aku telah selamat kembali ke Qatar setelah hampir 40hari pulang bercuti di Malaysia.Banyak jugak benda yang telah aku settlekan,walaupun masih ada beberapa perkara yang terbengkalai. Insyallah next time akan diusahakan.Ternyata walaupun semangat dan keinginan untuk datang kembali agak kuat,namum ralat dan sedih tetap terasa bila keluarga aku masih berada di Malaysia sehingga selepas Syawal nanti.Banyak juga perubahan yang dilihat di daerah kelahiran aku Dungun setelah hampir 18 bulan aku disini. Apapun yang paling aku terkilan bila tidak berkesempatan bertemu dengan 2-3 orang rakan dan sahabat lama di office lama terutamanya brother MBS dan AHC,orang yang selalu bertekak dan tak sehaluan dengan aku dulu,tapi mempunyai beberapa ciri-ciri yang membuatkan aku terasa untuk bertemu muka tapi mungkin bukan rezeki dan tiada titik pertemuan kali ini.....
Ilalliqaq.

No comments: