Wednesday, August 11, 2010

Ramadhan Kareem 2010

Assalamualaikum/khaifahalaq,

2010/1431Hijrah,Ramdhan Kareem,Alhamdulillah Ramadhan datang lagi.Kali ini sudah tahun kedua aku menyambut Ramadhan dan insyallah Syawal nanti dibumi Qatar ini,bukan tidak berkesempatan untuk balik,tapi naluri dan perasaan aku lebih banyak untuk berRamadhan dan bertarawikh disini,walaupun tanpa nak dan isteri di sini.Mungkin berbetulan juga,dengan income bulan Ramadhan di bumi Qatar ini sedikit lebih,menjadi daya penarik untuk aku menyambut Ramadhan dan berpuasa disini.Apapun memang sepatutnya tidak menjadi masalah pada sesiapa jua,bila sudah berada pada international level ,soal puasa dan raya bukan sesuatu yang menjadi hal,bab kata seorang kawan lama`best sangat ke balik raya ni`. Anyway semoga Ramadhan ini menjadi Ramadhan yang lebih baik bagi aku dan teman-teman hendaknya,dan semoga jua aku mendapat ketiga-tiga bahagian daripada keseluruhan Ramadhan ini,kurniakan aku rahmat mu Ya Allah,ampunkan segala kesalahan dan dosa ku Ya Allah dan bebaskan aku dari siksa api nerakaMu ya Allah. Amin ya Allah.
Illaliqaq.

No comments: