Thursday, September 9, 2010

Eid Mubaraq/Selamat Hari Raya Eid Fitri


Assalamulaikum/Khaifahalaq,
Alhamdulillah,esok semua umat Islam diseluruh dunia akan menyambut hari raya Aidilfitri.Hari kemenangan bagi umat Islam.Hari yang ditunggu oleh ramai manusia,terutamanya budak2 dan orang tua yang tak nak berpuasa. Apakah Ramdhan tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya terutama bagi aku ini. Walaupun banyak juga,event yang dijadualkan oleh RasGas pada staffnya yang bakal berhari raya esok dan dua-tiga hari mendatang diQatar ini,tetapi kerana aku masih solo dan berbetulan pulak aku kena kerja pada hari raya pertama nanti,tak pulak aku terpikir untuk join sama dalam event berkenaan samada di AlKhor Community AlWaha Club dan Sheraton Hotel Doha.Anyway Insyallah lagi 6 hari family aku akan kembali ke Qatar ini,dan pastinya masih ada ruang untuk kami meraikan Eid Fitri sekeluarga.SELAMAT HARI RAYA AIDILFITI,MAAF ZAHIR BATIN........
Illaliqaq.

No comments: