Thursday, October 23, 2008

Assalamualaikum……

Hari ini aku telah mengambil kunci rumah aku,Ahad ini,26hb aku akan move out from the Merweb Hotel to my permenant residential house.So nanti akan bermulalah
hidup baru aku di rumah company.Maka tiadalah lagi suasana makan dihotel dan pakaian pun kenalah basuh sendiri….selama 2 minggu ini,RG sponsered aku QR 300/day untuk makan dan QR400/week for my laundry.
Rumah yang aku dapat itu bertaraf fully furnished,so tak dapatlah aku elaun perabut buat sementara waktu ini,sehingga berpindah pula ke rumah lain nanti mungkin 1-2 tahun lagi.Banyak juga benda yang kena beli spt rice cooker,kettle,pinggang mangkuk,kuali dan peralatan kecil-kecil untuk memasak dan kegunaan harian.Mungkin perlu jugak dalam seribu-dua nak beli barang-barang ni.Tak apalah kok,nanti bila dapat elaun perabut tu aku dah ada semua barang-barang tu….. boleh jimatlah elaun tu,banyak juga ooe jumlahnya QR 2++++.
Adik Wan pun akan berpindah ke rumah bujang bertaraf semi furnished,bestnya dia dapatlah furniture elaun QR 1++++,banyak gak tu boleh beli kete Ringgo in cash kalau dia nak jual.

ILALLIQAQ…….

No comments: